GOIRLE – De brandweer van Goirle is donderdagmiddag rond 15.39 uur uitgerukt voor een autobrand aan de Emmastraat in Goirle.
Bij aankomst bleek de brand al te zijn geblust. Omwonenden hadden rook uit de auto zien komen en wisten het vuur met emmers water te doven voordat de hulpdiensten arriveerden.
De brandweer controleerde het motorcompartiment en maakte de auto spanningsloos door de accu los te koppelen. Daarmee werd voorkomen dat opnieuw brand kon ontstaan.
Ook de politie kwam ter plaatse. Over de oorzaak van de brand is niets bekend.